Podróże motywacyjne- nagroda z korzyściami

„Nie samą pracą człowiek żyje”- pomyślał kiedyś Henry Ford, twórca przemysłu samochodowego, taśm montażowych i… trzyzmianowego systemu pracy. I w nagrodę za dobre wyniki wysłał swoich najlepszych sprzedawców na wycieczkę ze stanu Ohio do Nowego Jorku. Na swój koszt. Tym samym do swoich osiągnięć dołożył jeszcze pierwszą podróż motywacyjną w pełnym tego słowa znaczeniu. Poza doskonałym rozumieniem mechanizmów przemysłu i funkcjonowania samych fabryk.

Korzyści nie tylko finansowe

Ford szybko pojął, że sukces w branży nie zależy jedynie od ilości zatrudnionych osób, warunków pracy i wysokości płac. Dostrzegł również, że sprawnie funkcjonująca firma zależy w dużym stopniu od pracownika zmotywowanego oraz podzielającego zapał i wizję kierownictwa. Dobrze zorganizowane i atrakcyjne podróże motywacyjne mogą przynieść firmie korzyści nie tylko finansowe, ale także wizerunkowe. Z wielu powodów nagroda w postaci wyjazdu motywacyjnego jest dla pracodawcy korzystniejsza niż premia wypłacona w gotówce.

Forma nagrody dla pracowników

Przede wszystkim nagrodzeni pracownicy dużo mówią o takiej formie nagrody, co nie tylko korzystnie wpływa na budowanie wizerunku firmy, ale zachęca także inne osoby do poprawienia swoich wyników. Ponadto stają się bardziej lojalni, lepiej identyfikują się z celami firmy oraz poznają się lepiej, co ma znaczny wpływ na efektywność pracy.

Sprawdź sam na : www.travel-concierge.com.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *